מאמרים - כל מה שרציתם לדעת
המדריך המלא לשיווק באינטרנט – שאלות, תשובות וטיפים חיוניים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק מקוון הפך לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של כל חברה. בין אם אתם עסק קטן, סטארט-אפ או תאגיד, נוכחות דיגיטלית חזקה ופעילות שיווקית אפקטיבית ברשת
למה לבנות אתר על וורדפרס?
למה לבחור בוורדפרס לבניית אתרים – יתרונות מול פלטפורמות מתחרות כשעסקים או יזמים ניגשים לבנות אתר, הם נתקלים במגוון רחב של פלטפורמות פיתוח אפשריות. וורדפרס, Wix, Squarespace, Shopify ועוד,
בניית אתר אינטרנט לעסקים
בעולם הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת חזקה היא כבר לא אופציה עבור עסקים – היא הכרח. אתר אינטרנט הוא לרוב נקודת המגע הראשונה של לקוחות פוטנציאליים עם המותג שלכם, ופלטפורמה
3 כללים לפיתוח אסטרטגיית שיווק באינטרנט מוצלחת
1. בנה אסטרטגיה הוליסטית אסטרטגיות השיווק המצליחות ביותר באינטרנט מתחילות בגישה הוליסטית המשתמשת בשילוב של טקטיקות שיווק משלימות, כמו SEO, שיווק תוכן ופרסום דיגיטלי. אף אחד מהמאמצים הללו לא נועד
פרסום במדיה – הכלי הקסום להגעה לקהל רחב ויעיל
פרסום במדיה הוא כלי יעיל ופורץ דרך לקידום עסקים ומותגים בעידן הדיגיטלי. מהווה אמצעי חשוב להפעלת קמפיינים פרסומיים ברשתות חברתיות, באתרי חדשות, ובמדיות דיגיטליות אחרות שבעלות ניצול גבוה בקרב הקהל
קידום ממומן בגוגל – הכלי היעיל ביותר לגידול עסקים באינטרנט
קידום ממומן בגוגל הוא כלי אסטרטגי ויעיל לקידום עסקים ואתרים במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. באמצעות קידום בתשלום בגוגל Ads, עסקים ומשווקים יכולים להציע את מוצריהם ושירותיהם בפני קהל יעד
עיצוב אתרים – האמנות שמשלבת יצירתיות ופונקציונליות
עיצוב אתרים הוא תהליך מרתק שבו מתמקדים ביצירת חווית משתמש איכותית, מרשימה ומרתקת. כאשר מדברים על עיצוב אתרים, אין ספק שמדובר ביוצריות, טכניקה ויכולת לתפעול כלים דיגיטליים ליצירת אתרים מעוצבים
קידום אורגני – המפתח להצלחת דיגיטלית
קידום אורגני הינו תהליך חשוב בתחום השיווק הדיגיטלי שמטרתו לשפר את נראות האתר במנועי החיפוש ולגרום לו לעלות בתוצאות החיפוש בצורה אורגנית ולא פלאפונית. קידום אורגני כולל מגוון אספקטים כגון
בניית אתרים בעידן הדיגיטלי – אמנות ומדע
בניית אתרים היא תהליך חשוב ומרתק שמשלב בין יצירתיות, ידע טכנולוגי ועיצוב. בימינו, בניית אתרים הפכה למיומנות חיונית בעידן הדיגיטלי. על מנת לבנות אתר מוצלח, חשוב לקחת בחשבון מגוון אספקטים.
לקרוא עוד ולדעת יותר
סגרנו לכם פינה לכל השאלות בלחיצת כפתור
החזון שעומד לפנינו הוא לספק ללקוחות שלנו פלטפורמה נוחה וידידותית שמותאמת לעולם הטכנולוגי המתפתח בעידן הדיגיטל.
אנו ניצור את טביעת האצבע אישית עבור העסק שלך בעולם המדיה הדיגיטלית,
בעזרת הפתרונות הטכנולוגיים העדכניים והצוות המקצועי ביותר.
- קידום אורגני
- קידום ממומן
- פרסום במדיה
- בניית אתרים
- עיצוב אתרים
ישנם מספר מדדי ביצועי מפתח שבהם אנו משתמשים כדי למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך לקידום אתרים. מדדים אלה עשויים לכלול:
- תנועה אורגנית, עקיפה וישירה
- משתמשים חדשים מבקרים באתר
- קישורים נכנסים (אתרים המקשרים אליך כמקור)
- המרות (שליחת טפסים, מכירות, הצעות מחיר, הרשמות לניוזלטר וכו')
- מדדים אלו מספקים מידע על ביצועי מסע הפרסום לקידום אתרים באתר שלך ומספקים לנו נתונים כדי להמשיך ולחדד את האסטרטגיה שלנו.
SEO לא יספק תוצאות בן לילה. אם חשוב לך דירוג מהיר, מומלץ לשקול PPC, בנוסף לקמפיין SEO ארוך טווח. ברוב המקרים, אנו רואים תוצאות משמעותיות תוך שישה חודשים עד שנה, אך התוצאות ישתנו בהתאם לגורמים כמו:
- שוק היעד והמודל העסקי שלך (B2B לעומת B2C)
- מספר בעיות טכניות (שגיאות שרת, דפים שבורים, חוסר עיצוב רספונסיבי, מהירות אתר איטית וכו')
- מספרי תנועה בסיסיים
- איכות העותק שלך בדף
- חוסר בתוכן מגוון ועקבי
- מספר קישורים נכנסים
- רמת התחרות על מילות מפתח וביטויים
- התעשייה בה אתה משווק
תקבל מדי חודש דוח מפורט ואינטראקטיבי על מצב השיווק שלך באינטרנט. זה יכלול כל שינוי חיובי או שלילי שראינו, כמו גם את התובנות שלנו לגבי מה גורם להם. ייתכן שתבחין גם בתנועה מוגברת, הגשת טפסים ומכירות.
קידום אתרים ממלא תפקיד מרכזי בהנעת תנועה לאתר שלך ובהצבתך מול לקוחות פוטנציאליים חדשים ולקוחות חוזרים. חיפוש אורגני מניב יותר תוצאות מפרסום בתשלום ובדרך כלל נראה אמין יותר למשתמשים שלך. בנוסף, כאשר נעשה כראוי, SEO ממשיך להניב תוצאות בטווח הארוך, בניגוד לפרסום בתשלום.
הבחירה בין SEO ל-PPC תלויה לחלוטין בגורמים כמו התקציב והיעדים העסקיים שלך. אם אתה מחפש לדרג במהירות ולקפוץ לראש העמוד בגוגל, סביר להניח שתרצה לבחור בפרסום בתשלום. אבל אם אתה מעוניין להגביר את התנועה האורגנית שלך לאורך זמן, לבנות את המותג שלך וליצור אמינות, עליך להתמקד במאמצי SEO שלך.
PPC עוזר לך להתגבר על המכשול הזה כמו שאף צורה אחרת של שיווק מקוון לא יכולה. זה יכול לעזור למותג שלך להופיע בגוגל לחיפושים התחרותיים ביותר. עם זאת, בהתאם למילת המפתח ולתחרותיות שלה, הגשת הצעות עשויה להיות אפשרות נבונה או לא. מילות מפתח תחרותיות מאוד עשויות להיות יקרות להציע עליהן. אבל אנחנו נעזור לך לזהות מילות מפתח שהן סבירות, להניב תנועה איכותית ולהמיר ללידים או למכירות.
אנו מספקים ללקוחותינו דיווח מפורט דיווח זה מאפשר לך לראות את התוצאות של הוצאות השיווק שלך, כולל מסעות הפרסום שלך ב-PPC.
ברוב המקרים, הפרסום בגוגל שווה את ההוצאה. אתה יכול להתחיל, לעצור ולהתאים את הצעות המחיר שלך בכל נקודה, מה שמעניק לך גמישות חשובה. הפרסום בגוגל נותן לך גם את ההזדמנות לעמוד מול מיליוני משתמשים בעלות נמוכה יחסית. בנוסף, תוכל להשתמש בתזמון מודעות, במיקוד למכשירים ובמיקוד גיאוגרפי כדי לשמור על התקציב שלך בשליטה.
קביעה אם PPC מתאים לך מתחילה במחקר מילות מפתח. אנו יכולים לבצע ניתוח מילות מפתח מקיף כדי לקבוע אם אנשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך ואת השפה שבה הם משתמשים כדי לבצע חיפושים אלה. אנו גם נעזור לך לקבוע את המחיר הממוצע לקליק עבור התעשייה שלך ואת שיעורי ההמרה האופייניים
ישנם מספר סוגים של פרסום בתשלום באינטרנט, כולל מודעות חיפוש, מודעות לתצוגה ומודעות חברתיות. מודעות חיפוש מופיעות בחלק העליון או התחתון של גוגל ומקושרות למילות מפתח ספציפיות. מודעות לתצוגה דינמיות יותר ומופיעות בחלק העליון, בצד או באמצע של דפי אינטרנט קשורים. וכמו שהשם מרמז, מודעות חברתיות מוצגות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. פרסום ה-PPC שתבחר תלוי בגורמים כמו התעשייה, הקהל והמוצרים/שירותים שאתה מציע.
זה משתנה עבור כל עסק. נוכחות חזקה ב-2-3 ערוצים חברתיים תועיל לך יותר מאשר נוכחות בינונית ב-5-6 ערוצים. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בבחירת ערוצים חברתיים הוא שמירה על היעדים והמיקוד הכוללים של העסק שלך. הערוצים הפופולריים ביותר שאנו משתמשים בהם עבור לקוחות כוללים פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין .
המדיה החברתית מציעה מגוון הזדמנויות ייחודיות לכל עסק, בין אם B2B ובין אם B2C. לקוחות יכולים לדבר איתך בזמן אמת – מה שלא אפשרי עם פרסום מסורתי – ומאפשר לך להבין את הצרכים הספציפיים שלהם. ערוצי מדיה חברתית גם נותנים לך את ההזדמנות להאניש את המותג שלך ולהשוויץ באישיות שלך, גם אם הלקוחות שלך אינם מסורתיים ומגיעים בצורה של סוחרים, משווקים או עסקים אחרים. רבים מלקוחות ה-B2B שלנו משתמשים גם במדיה חברתית כדי לסייע במאמצי הגיוס שלהם.
כמו חיפוש אורגני ותשלום, מדיה חברתית אורגנית לא עולה כסף, בעוד בתשלום כן. מאמצי מדיה חברתית אורגנית כוללים פרסום תוכן (כתוב, תמונות, סרטונים וכו') לחשבונות שלך, כמו גם אינטראקציה עם משתמשים. מדיה חברתית בתשלום כרוכה ביצירת מודעות המופיעות מול קהלי היעד לפי בחירתך. בדרך כלל אנו ממליצים ללקוחות להמשיך להשתמש במדיה חברתית אורגנית ובתשלום כאחד, בהתאם למטרות העסקיות שלהם.
כמעט בכל המקרים, פרסום ברשתות חברתיות הוא זול מאוד. פרסום במדיה חברתית הוא חסכוני בזכות היכולת שלך לשלוט בהצעות המחיר שלך, להתאים אישית את המודעות שלך ולמקד ברמה פרטנית. תמורת עלות נמוכה, תוכל לשפר את מעורבות הלקוחות ושביעות הרצון, לבנות מודעות למותג, להגביר את הסמכות שלך, ליצור יותר פניות מכירות/שירות, ולהשלים את מאמצי ה-SEO שלך.
עבור לקוחות רבים, פרסום באופן קבוע ברשתות החברתיות הוא דרך מצוינת למשוך לקוחות ולהצמיח קהל עוקבים. אם אתה מעוניין לחזק את טקטיקת הפרסום האורגני שלך, נוכל לעזור לך לתכנן אסטרטגיה כדי להפיק את המרב מהזמן ורוחב הפס שלך. עם זאת, אנו מוצאים שלקוחות רבים רואים תשואה גדולה יותר על ידי השקעה בפרסום בתשלום במדיה החברתית על פני פרסום אורגני מסורתי.
תהליך בניית אתר כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:
1. תכנון – הגדרת מטרות, קהל יעד, תכולת ומבנה האתר.
2. עיצוב – יצירת מראה ותחושה ויזואליים, כולל פריסה, צבעים וגרפיקה.
3. פיתוח – בניית האתר באמצעות קידוד HTML, CSS ו-JavaScript.
4. תוכן – כתיבה והטמעה של טקסט, תמונות ומדיה אחרת.
5. בדיקות – בחינת פונקציונליות, ביצועים ותאימות בדפדפנים ומכשירים שונים.
6. השקה – העלאת האתר לשרת והפיכתו לזמין לקהל.
7. תחזוקה – עדכונים שוטפים, תיקוני באגים ושיפורים מתמשכים לאחר ההשקה.
ל-UX יש השפעה מכרעת על הצלחת האתר. עיצוב ממוקד משתמש מבטיח ש:
– המבקרים ימצאו בקלות את המידע או הפונקציונליות שהם צריכים.
– הניווט וזרימת המשתמש יהיו אינטואיטיביים וחלקים.
– המראה והתחושה יהיו מושכים ומותאמים לקהל היעד.
– תהליכי הרכישה או ההמרה יהיו פשוטים ונוחים.
UX טוב מוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של המשתמשים, שיעורי המרה משופרים ויתרון תחרותי.
מהירות טעינה היא גורם קריטי מכמה סיבות:
– משתמשים מצפים לאתרים שנטענים במהירות, ועלולים לנטוש אתרים איטיים.
– מהירות משפיעה על דירוג במנועי חיפוש, כאשר אתרים מהירים מדורגים גבוה יותר.
– זמני טעינה מהירים משפרים את הממרת, במיוחד באתרי מסחר אלקטרוני.
– ביצועים טובים תורמים לחוויית משתמש חיובית ולתפיסת המותג.
דחיסת תמונות, אופטימיזציה של קוד, שימוש ב-CDN ואסטרטגיות אחרות יכולות לשפר משמעותית את מהירות הטעינה.
כן, היום עיצוב מותאם לנייד (Responsive Design) הוא חובה, מכיוון ש:
– מרבית הגלישה מתבצעת כיום ממכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.
– גוגל מעדיפה אתרים ידידותיים לנייד ומדרגת אותם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
– עיצוב רספונסיבי מבטיח חוויה עקבית ואופטימלית בכל גודל מסך והתקן.
– אתרים שאינם מותאמים לנייד עלולים לסבול משיעורי נטישה גבוהים והמרות נמוכות.
האתר חייב להיות קריא, נוח לניווט וקל לשימוש במכשירים ניידים כדי להצליח כיום.
תוכן הוא מלך. תוכן איכותי ורלוונטי הוא הכרחי מכיוון ש:
– הוא מספק ערך למבקרים ועונה על צרכים וציפיות שלהם.
– הוא משפר את SEO על ידי אופטימיזציה של מילות מפתח ומשיכת קישורים חיצוניים.
– הוא מבסס את הסמכות והמומחיות של המותג בתחום.
– הוא מעורר מעורבות וחיבור עם הקהל, במיוחד כשהוא מגוון ואינפורמטיבי.
– הוא יכול להניע המרות על ידי שכנוע ומתן מידע שתומך בהחלטות רכישה.
תוכן צריך להיות מעודכן, מדויק, שימושי, קל לסריקה ומותאם לקהל היעד.
זה תלוי ברמת המומחיות הטכנית שלך, במורכבות האתר ובמשאבים הזמינים:
– פלטפורמות כמו WordPress, Wix או Squarespace מאפשרות לבנות אתרים בסיסיים ללא צורך בקידוד.
– אתרים מורכבים יותר עם דרישות ייחודיות ידרשו כישורי פיתוח מתקדמים.
– גם אם אתה יכול לבנות את האתר בעצמך, יתכן שתצטרך עזרה בעיצוב, אופטימיזציה או תחומים אחרים.
– שכירת מקצוען יכולה לחסוך זמן, להקטין טעויות ולהבטיח תוצאה מקצועית ומותאמת לסטנדרטים.
הכי חשוב למצוא את האיזון הנכון בין תקציב, דרישות האתר והמשאבים הפנימיים הזמינים.
הסימן הראשון לכך שאתה צריך אתר חדש הוא שהאתר הנוכחי שלך פשוט לא מתפקד כמו שאתה רוצה. אולי זמן הטעינה של הדף שלך איטי מדי, המשתמשים שלך כבר לא מבצעים המרה, האתר שלך גדל מעל מפת האתר המקורית שלו, או שהוא פשוט נראה מיושן.
ככלל אצבע, חברות בדרך כלל צומחות מאתר האינטרנט שלהן כל שלוש עד חמש שנים. בין אם הם מעדכנים את הלוגו והמיתוג שלהם, נכנסים לשוק חדש או חווים צמיחה מהירה, ייתכן שהאתר הנוכחי שלהם לא ישיג עוד את המטרות הארגוניות שלהם.
אם אינך בטוח אם הגיע הזמן לאתר חדש, פנה אלינו. אנו שמחים להסתכל על הבריאות הכללית של האתר שלך ולתת לך מושג מתי כדאי לך לשקול את העיצוב המחודש הבא שלך.
עבור רבים מאתרי הלקוחות הנוכחיים שלנו, הנייד מהווה יותר ממחצית מהתנועה לאתר. משמעות הדבר היא להבטיח שהאתר שלך רספונסיבי (ושהוא נראה נהדר בכל מכשיר, לא רק דור אחד או מותג אחד של טלפון) הוא חיוני לחוויית המשתמש הטובה ביותר.
המפתחים שלנו בודקים הן עם כלי בדיקה רספונסיביים של דפדפן והן במכשירים פיזיים כדי לוודא שהאתר שלכם ייטען ללא רבב על המכשירים של הלקוחות שלכם.
המפתחים שלנו בונים את כל האתרים החדשים באמצעות אלמנטור, מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח (CMS). המשמעות היא שניתן לערוך הכל בקלות והצוות שלך יכול לעדכן את האתר שלך ללא כל ידע בקידוד אינטרנט.
אנו גם מסיימים כל פרויקט בפגישת הדרכה שבה נדריך את הצוות שלך בקטע הניהול של האתר שלך ונראה לך כיצד להוסיף דפים, מוצרים, תמונות ווידאו, פוסטים בבלוג ועדכונים ייחודיים אחרים שתרצה לבצע לאתר שלך ברגע שהוא יעלה לאוויר.